Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Les trésors d'Elodieriana
20 avril 2005

Tongasoa

Bienvenue, pour commencer!

Amazing trip since I left my home country: Madagascar. I was back there and want to share to you all my pics and feelings. Not only Mada but other amazing places around the world that I visited ....or hope I will visit. Je suis également très accrochée par la science bizarre et hors du commun. Je n'ai plus malheureusement le temps de me consacrer à ma curiosité, à force de travailler comme un forcené, mais avec ce blog j'espère que je pourrais m'y remettre et vous partager mes trouvailles.

Ho an'ny malagasy sendra mandalo ato dia mametraha hafatra. Sitrany mba hahatsapako hoe mba misy malagasy ohatr'ahy anie mirediredy ato amin'itony vokatry ny Internet itony. Na amin'ny teny gasy, que ce soit en français, if you prefer english, please leave me some comments. Hopefully, I will better in other languages so that I can reach every one of you.

Cheers

Elodie Riana

Publicité
Commentaires
J
Fiainana zany! Matsiaro an-dry foana a refa maka bus eo am-pitan'ny tranonareo. Hay kay ty ndry lasa lavitra b mitsy! <br /> Mafinaritra e! Tohizo.
J
Ny piraty rehefa iangaviana dia manaja ny teniny tokoa! Efa tena betsaka ny mpirediredy raha izay no filaz azy e! Dia mazotoa ihany koa!
R
Sendra nivezivezy dia nahita ity sehatra mahafinaritra ity. Mirary soa ho an'ny blog-nao: hahavatra hirediredy ary ho be mpitsidika e!<br /> rabela
E
thanks thanks for all your comments!! Cheers!
M
Thanx for leaving a wonderfull comment on my blog :) thats very sweet of u!!! Wow i really love ur blog too it truly is out of the ordinary but that's what makes it original right? Take care and veloma :) !
Les trésors d'Elodieriana
Publicité
Publicité